Вже від однієї назви компанії Coco Jaamboo стає весело, а працювати над логотипом їм було ще веселіше. У студії Logofactory було створено логотип для компанії, яка продає кальяни та кокосове вугілля для них. Продукція високої якості вимагає підкріплення стильним та добре продуманим візуальним іміджем, над чим ми й попрацювали. Логотип для вугілля Coco Jaamboo вийшов яскравим, барвистим та незвичайним.
Логотип для вугілля Coco Jaamboo – веселий та динамічний знак
Головний акцент у логотипі ми поставили на вугіллі, зверху якого намалювали грайливий димок, який так і манить розкинутися у зручному кріслі та провести вечір за кальяном у гарній компанії. Кругла форма логотипу, форма сонця, що не має початку і кінця – це одна з найпопулярніших геометричних фігур у розробці айдентики, вона говорить про успішність, спрямованість компанії, викликає почуття довіри.
Особливу увагу дизайнери приділили колірній гамі: оранжевий – колір веселощів та радості, блакитний – легкість, спокій та трохи лінощів. Всі відтінки приголомшливо з’єднані в знаку, вони такі різні і так красиво зібрані в одну картинку. Здається нам вдалося передати настрій компанії, а також сформувати правильне ставлення споживачів. Веселощі, відпочинок, приємні відчуття – ось те, про що розповідає айдентика компанії Coco Jaamboo. Замовник залишився задоволеним роботою дизайнерів.