Якісний логотип в індустрії краси – це один із найважливіших елементів побудови візуального іміджу. Адже клієнти в першу чергу орієнтуватимуться на фірмовий знак, виявлений у ньому креатив, вивіску салону, його обстановку. Довіряти свою зовнішність компанії із неякісним іміджем ніхто не буде. Керівництво салону краси Beauty Pro вирішило замовити логотип салону краси, але поставило перед нами завдання – відійти від штампів та звичних образів, створити щось нове та унікальне.
Починаючи працювати над фірмовим знаком, ми знали одне, він має бути легким, повітряним та приємним, як спів птахів навесні. До речі, на птахах ми й зупинилися, зобразивши дві милі пташки, що цілуються у польоті. Абсолютно віддалений образ від промисловості краси став родзинкою компанії і гармонійно вписався в цю сферу. Таким чином, він краще запам’ятається, створить нові асоціації із салоном та зацікавить потенційних клієнтів.
Лаконічний логотип виконаний у чорному кольорі простим та стриманим шрифтом. Вибір такої колірної гами робить знак неймовірно стильним, модним та сучасним. Найголовніше, що логотип у такому оформленні ніколи не вийде з моди, він буде актуальним навіть за кілька десятків років. Милий і кумедний логотип викликає лише позитивні емоції, довіра до салону. Певною мірою фірмовий знак навіть викликає інтерес, так і хочеться заглянути до салону, щоб дізнатися, що там.