У нашій студії було розроблено логотип для спільноти випускників юридичного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Перед дизайнерами стояло комплексне завдання – створити фірмовий знак, який би асоціювався з класичним університетом, юридичною діяльністю, був пронизаний духом об’єднання. Досить вузька специфіка, від цього робота над проектом стала ще цікавішою. Логотип вийшов солідним, виконує всі вимоги, добре вписується в концепцію організації та робить імідж спільноти бездоганним.
Замовник запропонував дві концепції, до яких двома різними дизайнерами було розроблено по 3 варіанти логотипів. Райота проводилася серйозна і трудомістка, дизайнери пропрацювали кожну дрібницю. Затверджений варіант – це стилізоване зображення червоного корпусу університету, що з одного боку наголошує на особливому місці навчання у житті студентів, а з іншого боку символізує закінчення університету та нове життя випускників. Ми також погоджуємося з тим, що використання зображення альма-матері – це найкращий варіант. Тим більше, що червоний корпус давно став символом якісного навчання.
Написи «ALUMNI» та «спільнота випускників юридичного факультету» виконані у класичному шрифті, що робить логотип максимально простим та лаконічним. Фірмові кольори: чорний, червоний (колір корпусу) та білий підкреслюють рід діяльності організації, її демократичність та повагу до традицій університету. Логотип дублювання англійською мовою. Фірмовий знак виконує поставлені завдання. Замовник високо оцінив виконану роботу.