Серйозний проект, над яким працювали дизайнери нашої студії, – це розробка логотипу та фірмового стилю для антидопінгової агенції UADA, яка забезпечує допінг-контроль у відповідність до міжнародних стандартів. Це досить унікальна сфера, але необхідна у сфері спорту. Логотип антидопінгової агенції має бути серйозним, презентабельним, викликати довіру, щоб і спортсмени, і спортивні організації довіряли контроль саме їм.
Перед дизайнерами студії стояло завдання створити стильний, серйозний та лаконічний логотип, який би підкреслював професіоналізм та якість послуг. Саме ці якості компанії були основною орієнтацією коли ми працювали над концепцією. Працюючи із замовником, ми дійшли спільної думки – уникнути використання будь-яких образів, вирішивши використовувати тільки накреслення назви компанії. Це найкращий прийом, коли хочеш звернути увагу на роботу фірми, не використовувати персонажів, що відволікають, і образів.
Щоб знак вийшов строгим та цікавим, дизайнери ретельно пропрацювали шрифт та написання назви, використовуючи різні тіньові рішення та гру кольору. У логотипі дизайнери застосували два кольори: чорний та срібний, останній чудово підкреслює елітарність та рівень послуг. На чорному тлі срібні літери чудово виділяються, підкреслюються, виглядають ефектно. Логотип вийшов простим і цілісним, він чудово підтримує імідж солідної компанії та ефектно виглядає на елементах фірмового стилю. Керівництво компанії залишилося досить виконаною роботою.