Компанія EcoMeal надає досить нову послугу на ринку – постачання свіжого молока із сільської місцевості до міста приватним особам. Клієнт оплачує абонемент і кілька разів на тиждень отримує свіже якісне молоко прямо під двері. Це цікава послуга, якій потрібен яскравий імідж, що привертає увагу. Щоб закріпитися на ринку і стати лідируючою компанією в такій новій сфері, доставці молока, як і скажімо звичною для нас доставці води, необхідний яскравий, зрозумілий знак, що запам’ятовується. Логотип служби доставки EcoMeal вийшов саме таким.
Працюючи над концепцією, ми вирішили використати максимально простий та зрозумілий широкому колу споживачів образ корови. Тварина виконана контуром у білому кольорі на тлі основних кольорів компанії. Для колірного оформлення крім головного білого, використані блакитний та зелений, кольори, які найкраще підкреслюють якість та екологічність молока. Зелений – це соковита трава, яку їдять корови, блакитний – чиста вода та свіже повітря. Форма всього логотипу нагадує кришку від скляної пляшки, що добре вписується в загальну концепцію.
Фірмовий знак вийшов простим і барвистим, таке зображення запам’ятається клієнтам і ефектно виглядатиме на носіях фірмового стилю. Прикрасити таким знаком можна форму працівників компанії, і машину, і стандартний набір елементів фірмового стилю. Замовник залишився задоволений роботою, а у нас в колекції з’явився свіжий і стильний логотип.