• укр
  • рус

ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН “СФЕРА ЧИСТОТЫ”

Інтернет-магазин “Сфера чистоти” пропонує широкий асортимент побутової хімії, що не містить фосфатів, сульфатів та інших небезпечних добавок. Продукція оригінальна та привозиться виключно з Європи. Але, незважаючи на якісні товари та високий рівень обслуговування, конкуренція у сфері побутової хімії є досить високою. Щоб підкреслити свої переваги та виділиться серед конкурентів, співробітники магазину вирішили замовити логотип магазину побутової хімії та необхідні елементи фірмового стилю. У нашій студії розпочалася робота над проектом.

Логотип магазину побутової хімії – як ми створювали імідж компанії “Сфера чистоти”

У назві бренду вже спочатку було закладено вагоме смислове навантаження, що й стало основою для логотипу. Хтось побачить у логотипі краплю води, а хтось краплю миючого засобу, який абсолютно безпечний і чистий, як вода. Вибираючи колірне рішення для фірмового знака, ми жодної секунди не сумнівалися, що це мають бути свіжі, повітряні та чисті нотки блакитного відтінку. Це перший колір, який асоціюється з чистотою та блискучими поверхнями.

Усі завдання, поставлені перед нашою студією, було виконано. Логотип справді чудово підтримує головні пріоритети магазину – якісна продукція, високий рівень обслуговування та безпечні, чисті миючі засоби. . На основі логотипу для магазину “Сфера чистоти” було розроблено рекламну продукцію, флаєри та вивіску. Знак гармонійно виглядає на елементах фірмового стилю, роблячи магазин популярним серед покупців. Результати роботи високо оцінили замовники.

01_Branding 02_Logotype 03_Web Design 04_Mobile App 05_UI/UX 06_Package Design 07_Brand Strategy 08_Brand Identity 09_Naming 10_Presentation 11_Landing Page