Для будівельної компанії Arcdecon ми вигадували неймінг та розробляли фірмовий стиль. Все це дуже важливо для іміджу впевненої професійної компанії, яка націлена на успіх. І неймінг, і логотип для будівельної компанії, і фірмовий стиль, побудований на основі знаку – головні складові іміджу. Робота в нашій студії велася досить серйозна, ми обмірковували багато концепцій та перебирали назви.
Почнемо з неймига: запропонувавши замовнику кілька варіантів, зупинилися на назві «Arcdecon», складове слово від архітектури та декору. Неймінг повністю підкреслює сферу діяльності компанії, оскільки вони пропонують найширший спектр послуг від архітектурних розробок до дизайну та оздоблення.
Концепцію розробляли вже відштовхуючись від неймінгу та політики будівельної фірми загалом. В одному реченні нашу ідею можна висловити так, якщо ви скористалися послугами компанії Arcdecon, то у вас буде потужний та надійний дах над головою. В основі логотипу лежить зображення цегляної кладки, над якою розташований дах. Все це показує всю монументальність та якість об’єктів, над якими працює фірма. Теплий помаранчевий колір асоціюється і з будівництвом, і просто з домашнім затишком та комфортом.
Фірмовий стиль будівельної компанії розробляли на основі логотипу. Знак виглядає органічно на бланках та візитках. Загалом виходить добре продуманий сучасний образ компанії, що наочно ілюструє її зв’язок зі сферою будівництва.