Конкуренція в туристичному бізнесі, що змушує компанії, що надають послуги у цій сфері, ретельно стежити за своїм іміджем, обов’язково виділятимуться на тлі інших. Багато туристичних фірм вже усвідомили, наскільки важливим є хороший логотип для лояльності клієнтів. Адже саме завдяки знаку та іміджу, який має компанія, клієнти та запам’ятовують її. Так, до нашої студії звернулися представники туристичної компанії Сmi-travel, щоб замовити логотип та зробити візуальний образ яскравішим. Логотип для туристичної агенції справді вийшов яскравим та привабливим.
При створенні фірмового знака ми керувалися виключно специфікою компанії та всім тим, що хоче отримати клієнт, який приходить у турагентство. А хоче він швидше зібрати валізи, сісти в літак і поринуть у атмосферу повної релаксації, де головними елементами є сонце, моле, пляж та пальми. Саме тому в логотипі ми зібрали всі складові гарного відпочинку та гармонійно помістили їх в одній концепції. Попри традиційність образів, знак вийшов унікальним, а головне актуальним довгі роки.
Нам дійсно вдалося відобразити специфіку турагентства, наголосивши на зв’язку з відпочинком та пригодами. Логотип вийшов інформативним, читабельним, зрозумілим кожному клієнту, а головне максимально літнім та теплим. Такий знак надихає швидше зв’язатися з туристичною компанією та вирушить на незабутній відпочинок. Хороша реклама для компанії, побачивши такий логотип, ніхто не встоїть.