Кожен спортсмен знає, що без правильного харчування та спеціальних допоміжних засобів та добавок не досягнеш бажаних результатів. Ця сфера на ринку сьогодні дуже популярна, тому варто подбати про свій візуальний імідж. Магазин спортивного харчування “Титан” почав з правильного рішення – створити якісний логотип та фірмовий стиль. Логотип для інтернет-магазину спортивного харчування повинен повністю відображати сферу діяльності, підкреслювати якість товару та відмінний сервіс.
Імідж магазину з такою вузькою специфікою продукції має бути максимально інформативним, читатися з першого погляду та розповідати про переваги товарів. Буквально глянувши на логотип, клієнт має захотіти купити щось із пропонованої продукції. У концепцію лягла мрія всіх спортсменів, які цілодобово проводять у тренажерних залах, тягаючи залізо – це швидко накачати м’язи. Саме тому на логотипі зображений силует сильного, накачаного чоловіка, в тій позі, де бодібілдери зазвичай демонструють своє тіло. Знак вийшов яскравим, що чіпляє увагу і зрозумілим на 100%. Жовто-червона гамма кольорів доповнила концепцію як ніколи краще.
На основі логотипу було розроблено і фірмовий стиль магазину. Ми ретельно продумали всі тонкощі, щоб усі елементи фірмового стилю були привабливими та гідними високоякісної продукції. І логотип, і фірмовий стиль компанії замовник схвалив, позначивши, що всі вимоги було виконано повною мірою. Тепер магазин працює із новим візуальним іміджем.