Європейська Аграрна Асоціація звернулася до студії «Logofactory», щоб замовити логотип та створити солідний та якісний фірмовий стиль. Замовник попросив створити лаконічний, простий образ, який буде зрозумілий усім, і при цьому яскравий і незабутній. Логотип аграрної компанії дійсно має бути максимально читаним, простим і зрозумілим, але при цьому важливо, щоб він не втратив яскравості та унікальності.
Логотип аграрної компанії “ЄAA” – робота над простим та стильним знаком
Обговоривши деталі, ми розпочали роботу над іміджем аграрної асоціації. Тісний зв’язок із сільським господарством ми вирішили передати досить просто і, як просив замовник, зрозуміло для кожного. В основі логотипу лежить дуже оригінальне та потонене зображення колоска пшениці, як найкраща асоціація з урожаєм, зростанням та розвитком. Ми провели соцопитування, яке показало, що перша асоціація із сільським господарством – це саме колосок.
Ініціали та назва компанії виконано у простому, але досить солідному, шрифті. Весь логотип змальований білим кольором на яскраво-синьому тлі. Крім того, що це зморитися яскраво і помітно, блакитний колір уособлює чистоту та свіжість. Для Європейської Аграрної Асоціації ми розробили елементи фірмового стилю. В основу ліг створений нами логотип, який органічно виглядає на бланках, візитних картках та іншій документації компанії. Загалом робота над проектом видалася досить продуктивною, ми багато чого зробили, якісно оформили імідж компанії.