Фірмовий стиль – це те, що виділяє компанію серед конкурентів, робить імідж довірчим та надійним, допомагає клієнтам дізнатися про послуги, змушує звертатися у фірму знову та знову. Саме тому всі елементи фірмового стилю повинні бути виконані якісно, нести необхідну інформацію, бути стильними, красивими, такими, що запам’ятовуються. До нашої студії за якісною розробкою фірмового стилю звернулася компанія Cash Flow, яка займається продажем платіжних та банківських терміналів, комплектуючих для них та сервісним обслуговуванням. Початком роботи став логотип для платіжної системи, на основі якого побудований фірмовий стиль.
Працюючи над створенням логотипу, ми прагнули придумати щось максимально просте, але в той же час помітне і запам’ятовується. Основою знака став абстрактний знак, що нагадує за формою та кольором чіп банківської картки. Такий логотип чудово підкреслює сферу діяльності компанії. На основі логотипу компанії Cash Flow ми розробили візитки, фірмові бланки, конверти та інші елементи фірмового стилю.
Як і належить, був використаний логотип та фірмові кольори компанії. Документи виконані за всіма правилами корпоративної етики, несуть у собі всю необхідну інформацію і дуже презентабельно. Ми вимагали стриманого, лаконічного оформлення, але в той же час хотіли, щоб елементи фірмового стилю були незабутніми та чіпляючими клієнтів, викликали позитивні емоції. Використання яскравих кружечків на темному тлі надає елементам фірмового стилю унікальності та родзинки.