• укр
  • рус

Компанія “Cash Flow”

Фірмовий стиль – це те, що виділяє компанію серед конкурентів, робить імідж довірчим та надійним, допомагає клієнтам дізнатися про послуги, змушує звертатися у фірму знову та знову. Саме тому всі елементи фірмового стилю повинні бути виконані якісно, ​​нести необхідну інформацію, бути стильними, красивими, такими, що запам’ятовуються. До нашої студії за якісною розробкою фірмового стилю звернулася компанія Cash Flow, яка займається продажем платіжних та банківських терміналів, комплектуючих для них та сервісним обслуговуванням. Початком роботи став логотип для платіжної системи, на основі якого побудований фірмовий стиль.

Фірмовий стиль та логотип для платіжної системи Cash Flow

Працюючи над створенням логотипу, ми прагнули придумати щось максимально просте, але в той же час помітне і запам’ятовується. Основою знака став абстрактний знак, що нагадує за формою та кольором чіп банківської картки. Такий логотип чудово підкреслює сферу діяльності компанії. На основі логотипу компанії Cash Flow ми розробили візитки, фірмові бланки, конверти та інші елементи фірмового стилю.

Як і належить, був використаний логотип та фірмові кольори компанії. Документи виконані за всіма правилами корпоративної етики, несуть у собі всю необхідну інформацію і дуже презентабельно. Ми вимагали стриманого, лаконічного оформлення, але в той же час хотіли, щоб елементи фірмового стилю були незабутніми та чіпляючими клієнтів, викликали позитивні емоції. Використання яскравих кружечків на темному тлі надає елементам фірмового стилю унікальності та родзинки.

01_Branding 02_Logotype 03_Web Design 04_Mobile App 05_UI/UX 06_Package Design 07_Brand Strategy 08_Brand Identity 09_Naming 10_Presentation 11_Landing Page