Компанія “Biopell” займається виробництвом та продажем деревних гранул, так званих пелет. Це одна з єдиних альтернатив газу, до того ж пілети вважаються екологічно чистим паливом, яке можна використовувати як у домашніх умовах, так і у виробничих масштабах. Керівництво компанії звернулося до нашої студії, щоб замовити логотип, який підкреслить головні принципи їхньої роботи. Ми почали працювати над знаком, який би відображав усі переваги компанії. Логотип для виробництва пелетів вийшов читаним, інформативним, візуально привабливим.
Вся діяльність Biopell спрямована на покращення якості життя клієнтів. Вони пропонують лише якісний продукт із натуральної сировини. Саме тому ми відштовхувалися, працюючи над концепцією. Щоб підкреслити екологічність продукції, але при цьому не перезавантажувати логотип непотрібною інформацією дизайнер використав зелений лист, який максимально якісно доносить до потенційного клієнта головну ідею. У колірному оформленні фірмового знака є два кольори зелений і синій. Зелений – колір природи та гармонії наголошує не тільки на натуральності пелет, але й на затишній атмосфері в будинку кожного клієнта компанії. Синій колір символізує небо та вічність, чудово доповнюючи загальну концепцію. У розробці логотипу ми витримали європейський мінімалістичний стиль, що асоціюється з якістю та зберігає імідж ділової компанії. Замовник залишився задоволений роботою дизайнерів, знак ідеально вписався в діяльність компанії.