• укр
  • рус

Салон краси “BEAUTY INN”

Конкуренція у сфері краси змушує керівників салонів створювати якісний візуальний імідж компанії. Саме тому співробітники салону краси Beauty Inn у Казахстані звернулися до нашої студії, щоб замовити логотип та фірмовий стиль. Перед дизайнерами постало завдання, створити лаконічний, сучасний і привертаючий увагу знак, який би асоціювався з якісними послугами та дбайливим ставленням до клієнток. Beauty логотип для салону краси повинен максимально розкривати основні ідеї закладу, наголошувати на специфічній сфері, в якій працює салон.

Логотип для салону краси Beauty Inn – робота над проектом

Оскільки основними відвідувачами салонів краси є жінки, концепція насамперед розроблялася для прекрасної половини. Нам хотілося створити ніжний, жіночний знак, який би якнайкраще підкреслював головні ідеї салону. Основою логотипу стало витончене зображення троянди, як символу краси, жіночності, неперевершеності. Королева квітів гармонійно виглядає в логотипі для центру краси, нічого краще не придумаєш. Її розташування зверху назви салону, схоже на корону, що підкреслює елітарність закладу.

Незважаючи на використання такої ефектної та пафосної квітки, логотип вийде стриманим та лаконічним. Колірна гама вийшла стриманою та стильною. Лаконічність кольору передалася і оформлення знака, і його шрифт. Стриманий логотип став гарною основою елементів фірмового стилю. Таким чином, візуальний імідж компанії виглядає багато і дорого, вигідно виділяючи салон краси серед конкурентів.

01_Branding 02_Logotype 03_Web Design 04_Mobile App 05_UI/UX 06_Package Design 07_Brand Strategy 08_Brand Identity 09_Naming 10_Presentation 11_Landing Page