Компанія “Астра” надає свої послуги у продажу аграрної техніки, запчастин та сервісного обслуговування. Для зміцнення позицій на ринку та підвищення запам’ятовуваності компанії керівництво звернулося до нашої студії, щоб замовити розширений фірмовий стиль. Це дуже важливо для того, щоб витримати конкуренцію, залучити нових клієнтів та виділити компанію. Логотип продажу аграрної техніки вийшов стильним, сучасним і в міру яскравим, як вимагає серйозна сфера діяльності.
Фірмовий знак “Астра” розроблений у строгому традиційному діловому стилі, де відсутні додаткові графічні елементи. Лаконічність та простота надає йому специфічної презентабельності та солідності. Дизайнери створили комбінований логотип, що складається з абстрактного знака та написання назви компанії. Ця структура сприяє впізнаваності знака та його запам’ятовування. Щоб підкреслити якість продукції, що пропонується компанією, у виборі кольору ми також вітали мінімалізм. З метою підкреслити статусність та престижність компанії нашими дизайнерами як основні відтінки були обрані сірий та помаранчевий кольори.
Для компанії Астра на основі логотипу ми розробили розширений фірмовий стиль. Фірмовий знак гармонійно виглядає на всіх елементах: візитки, корпоративної документації, конверти, диски, прапорці і т.д. За допомогою фірмового стилю нам вдалося показати компанію як сучасну фірму, надійного та стабільного партнера. Замовник залишився задоволеним роботою дизайнерів. І логотип, і елементи фірмового стилю високо оцінили у компанії.