Мед – продукт, який вимагає якісного візуального іміджу, що запам’ятовується. Адже, щоб із багатьох конкурентів, покупці вибрали баночку з медом певної компанії, вона повинна мати яскравий, помітний та особливий фірмовий стиль. У нашій студії працювали над візуальним іміджем виробника меду “PANI HONEY”. Персонаж та етикетка для виробників меду вийшли оригінальними, яскравими та помітними. Пройти повз веселу бджоли просто неможливо.
Як розроблялися персонаж та етикетка для виробників меду “PANI HONEY”
Як і будь-який персонаж, бджолу для компанії “PANI HONEY” ми почали з начерку на папері. Спочатку художник створює картинку за допомогою олівця, промальовує всі деталі. На цьому етапі відбувається тісна співпраця із замовником, затверджуються всі моменти та візуальні особливості персонажа. Після того, як усі питання вирішено, і мила бджілка була намальована олівцем, пішов процес перенесення персонажа в електронний варіант.
На даному етапі створення персонажа дизайнери приділили особливу увагу колірній гамі бджоли. Вона повинна була вийти привабливою, барвистою, але при цьому бути виконаною зі смаком. Саме тому ми не використовували більше, ніж чотири кольори. Всі відтінки гармонують один з одним.
На основі персонажа, який став центральним елементом логотипу компанії, було створено етикетку для тари з медом. Бджола чудово виглядає на упаковці меду, незважаючи на класичний образ, нам вдалося внести у візуальний імідж оригінальності.