Науково-експертний центр “NEC NAER” – одна з найбільш успішних організацій у сфері енергоаудиту та енергоефективності. Компанія розробляє програмно-методичний комплекс з енергозбереження, вкладаючи в основу своєї роботи такі ціннісні орієнтири, як інноваційність, гнучкість, мобільність та орієнтація на клієнта. Для створення іміджу солідної та надійної компанії, представники замовили логотип для наукового центру. Перед нами стояло завдання створити логотип, який наголосив би на всіх позитивних сторонах організації.
В основу концепції було покладено основні принципи компанії: впевненість та надійність. Необхідно було розробити фірмовий знак, який асоціювався б з досвідченими професіоналами, здатними вирішити будь-яке завдання. Логотип є поєднанням найменування центру та абстрактного знака, що символізує процес заощадження енергії. Ми хотіли подолати консервативність, яка зазвичай притаманна логотипам у цій сфері діяльності. Тому і розробили фірмовий знак, який виходить за межі стереотипів.
У колірній гамі переважають оранжевий та чорний. Ці відтінки красиво поєднуються в одній картинці, з одного боку вони цікаві і ненудні, а з іншого – солідні, асоціюються з надійною компанією, що працює в науковій сфері. філософія компанії, тим самим виділивши організацію серед конкурентів. Здається, нашим дизайнерам вдалося впоратися із завданням. Принаймні, замовник залишився задоволений.