Правильний візуальний імідж є головною складовою успіху будь-якого магазину та торгової точки. Особливо, якщо йдеться про досить жорстку конкуренцію в інтернет-торгівлі. Щоб привернути увагу покупців необхідно створити знак з урахуванням особливостей цільової аудиторії. Так, наприклад, логотип для інтернет-магазину косметики та аксесуарів має повністю працювати на жіночу аудиторію. Саме за таким фірмовим знаком звернулося до нашої студії керівництво магазину Min Shop. Перед дизайнерами стало завдання розробити лаконічний, стильний знак, який привернув би увагу жінок.
Відразу хочеться відзначити, що знак вийшов дуже легким та ніжним, саме таким його хотіли бачити замовники. Як головні атрибути використана помада, як головний елемент жіночої косметички та гребінець, як аксесуар, без якого не обходиться жодний жіночий ранок. Ці два аксесуари наголошують, що в інтернет-магазині можна знайти і необхідні косметичні засоби, та інші елементи догляду за собою. Особливе місце у цьому логотипі грають дрібниці, які додають знаку ніжності та легкості.
Логотип вийшов жіночим, він потрапляє у десятку, залучаючи себе цільову аудиторію. Особливе місце зайняла в логотипі монохромна гамма кольорів, а саме використання білого кольору. Він асоціюється з чистотою, ніжністю, красою, та ще й, білий виглядає дуже стильно. Родзинкою логотипу став витончений авторський шрифт, який став ексклюзивним доповненням концепції.