• укр
  • рус

КАФЕ-БАР “УГОРСЬКИЙ ДІМ”

Основою успішного розвитку закладу громадського харчування є якісний візуальний імідж, що запам’ятовується. Логотип для кафе-бару обов’язково повинен підкреслювати особливості закладу, розповідати клієнтам про те, що на них чекає всередині. Фірмовий стиль відіграє величезну роль у створенні позитивного образу та затишної атмосфери. Логотип, розміщений на візитівках, буклетах, вивісках, посуді, одязі та інші

Основою успішного розвитку закладу громадського харчування є якісний візуальний імідж, що запам’ятовується. Логотип для кафе-бару обов’язково повинен підкреслювати особливості закладу, розповідати клієнтам про те, що на них чекає всередині. Фірмовий стиль відіграє величезну роль у створенні позитивного образу та затишної атмосфери. Логотип, розміщений на візитівках, буклетах, вивісках, посуді, одязі та інших елементах фірмового стилю з перших секунд заявляє про переваги, наголошує на якості обслуговування.

Таким чином, у нас вийшов стильний та лаконічний логотип зі своєю родзинкою, вірніше зі своїм гусем. Айдентика досить красиво виглядає в кольоровому оформленні, де білий гусак зображений серед яскраво-жовтогарячих літер і в чорно-білому, де і птах і літери виконані в одному стилі. Логотип чудово виглядає на вивісці закладу, а також прикрашає елементи фірмового стилю. Також у декорі інтер’єру використовують оригінальну гуску, яка складається зі слів-асоціацій з кафе «Угорський дім».

01_Branding 02_Logotype 03_Web Design 04_Mobile App 05_UI/UX 06_Package Design 07_Brand Strategy 08_Brand Identity 09_Naming 10_Presentation 11_Landing Page