Флористична студія – це дивовижний світ, що складається з приємних ароматів, ніжних фактур та яскравих відтінків. З кожним роком з’являється все більше і більше компаній, які хочуть дарувати радість та красу, але разом з тим хочуть заробити та витримати досить жорстку конкуренцію. Саме тому візуальний імідж студії флористики має бути бездоганним, привертати увагу та підкреслювати основні особливості. Дивлячись на логотип для флористичної компанії, клієнт повинен бути впевненим у тому, що тут йому зроблять чудовий букет, красиво прикрасять свята та подарують естетичну насолоду.
У нашій студії ми розробляли фірмовий знак, а також дизайн візиток та флаєрів для флористичної компанії «Люкс Флора». Назва компанії говорить про високу якість послуг, саме це необхідно було підкріпити гарним логотипом. Ось чому для написання назви ми вибрали золотий відтінок – колір переможців, асоціюється з витонченістю, розкішшю та відмінною якістю.
Важливою виявилася і форма логотипу, коло обрано не так. Ця бездоганна геометрична фігура дуже вдала основа для айдентики, що символізує нескінченність, вічність та цілісність, одним словом бездоганність. Як показує статистика, круглі логотипи добре сприймаються і запам’ятовуються. А ще такий фірмовий знак приголомшливо виглядає на вивісці студії флористики.
Безумовно, в логотипі не обійшлося і без квіткових акцентів, вони зроблені настільки витончено та ніжно, що легший та повітряніший логотип важко уявити. На основі логотипу ми розробили дизайн візиток та флаєрів. Елементи фірмового стилю виконані в такому ж вишуканому та ніжно-квітковому стилі, що й сама айдентика.