• укр
  • рус

CRUISE PRODUCT

Ми розробили логотип та фірмовий стиль для компанії Cruise Product, яка виробляє вірменські тонкі лаваші. Продукція компанії має велику популярність у покупців. На прилавках багатьох супермаркетів можна знайти лаваші Cruise Product, що цей товар цінується покупцями. Логотип та етикетка для лаваша – унікальний у своєму роді проект, ми вперше зіткнулися з такою сферою діяльності, тому підійшли до роботи не лише творчо, а й із величезним інтересом.

Логотип та етикетка для лаваша – тонка робота зі створення упаковки

На ідею концепції нас наштовхнула сама назва компанії. Фірмовим символом стала стилізована абревіатура назви. Перед нами стояло завдання розробити логотип, який би розповів про азіатські, східні хлібні традиції. Саме тому наші дизайнери вибрали для фону логотипу 3 кольори: червоний, синій та помаранчевий, які є офіційними кольорами вірменського прапора. Така айдентика гармонійно вписалася і в концепцію компанії, і на етикетку.
Окрім фірмового знаку, наші спеціалісти розробили дизайн упаковки. Логотип відмінно поєднується із загальним зовнішнім виглядом упаковки та викликає у покупців довіру та бажання купити лаваш компанії Cruise Product. Наші дизайнери вдало створили обличчя продукції, яке має в своєму розпорядженні до себе і говорить про високу якість. Товар виглядає природно та презентабельно. За допомогою якісного пакування можна сформувати довгострокову перевагу до товару. Саме всі вищезгадані пункти ми враховували, розробляючи імідж та упаковку для компанії.

01_Branding 02_Logotype 03_Web Design 04_Mobile App 05_UI/UX 06_Package Design 07_Brand Strategy 08_Brand Identity 09_Naming 10_Presentation 11_Landing Page