Логотип для залізничних та авіакасів насамперед має бути максимально інформативним. Це не той знак, де потрібно креативити чи створювати щось особливе, все має бути зрозумілим, чітким і лаконічним. Але при цьому айдентика має бути помітною, стильною, яскравою і незабутньою. Над таким логотипом працювали наші дизайнери. В одному фірмовому знаку вдалося поєднати всю необхідну інформацію, зробити його яскравим, але водночас простим та стриманим.
Як ми вже говорили, працюючи над логотипом у такій специфічній сфері, максимум зусиль необхідно витратити на те, щоб знак був читаний і зрозумілий навіть дитині. В результаті роботи над концепцією, після відбору варіантів із цілого ряду графічних ідей, ми зупинилися на простих та зрозумілих для всіх представників цільової аудиторії образах.
Графічна частина фірмового знака є абстрактною композицією, в центрі якої зображено транспорт, квитки на який безпосередньо можна купити в касі: літак і поїзд. Зображення цих видів транспорту досить незвичайне, та й сам логотип вийшов досить динамічним. Особливу увагу приділили колірному оформленню знака, адже саме завдяки поєднанню червоного та синього він виглядає яскраво та помітно. А ще два різні відтінки підкреслюють можливість придбати квитки на різні види транспорту. Використовуючи такий логотип на вивісці, каса заявить про себе і стане помітною навіть з великої відстані.