Логотип для магазину одягу – важлива складова візуального вигляду, тому до розробки представники компанії «A LOT» підійшли ґрунтовно. Магазин жіночого одягу з унікальною назвою A LOT пропонує широкий вибір виробів, від яких дівчата залишаться в захваті. Щоправда, над ринком у цій сфері досить серйозна конкуренція, тому необхідно завоювати довіру клієнток якнайшвидше. Для цього потрібний як мінімум якісний імідж. Дизайнерам було поставлено завдання – створити логотип для магазину одягу, який би вражав унікальністю, був стильним та лаконічним, максимально привертав увагу.
Як створювався логотип для магазину одягу “A LOT”
Концепція будувалася на назві компанії, яка з англійської перекладається як «багато», але в той же час має значення «лот» – одиницю, за яку відбуваються бої на аукціоні. Щоб підкреслити ексклюзивність речей, ми вигадали унікальну концепцію – «викласти» назву магазин світлодіодами. Не в прямому сенсі, звичайно, але вийшло досить правдоподібно.
Велика кількість точок, що світяться, асоціюється з величезним асортиментом товарів і з великою кількістю покупниць, які поспішають купити свій «лот». Логотип вийшов живим, динамічним та неймовірно яскравим, незважаючи на використання всього одного кольору. Дизайнерам вдалося якісно передати ідею діодів, що світяться, таке відчуття, що це, правда, невеликі зелені лампочки. Замовники залишилися задоволені виконаною роботою. Логотип повністю виправдав очікування. А у колекції нашої студії з’явився ще один крутий знак.