Компанія «Дім у безпеці» пропонує якісні охоронні системи, відеоспостереження, контроль доступу, СКС. Вони спеціалізуються на наданні комплексних послуг, таких як проектування, підбір обладнання, реалізація та доставка обладнання на об’єкт, якісний монтаж, пусконалагоджувальні роботи та подальше обслуговування систем. Одним словом, назва компанії говорить сама за себе, саме від неї ми й відштовхувалися, коли розробляли логотип для систем охорони. Перед дизайнерами стояло завдання розробити зрозумілий і читаний знак, який був максимально пов’язаний з назвою. В рамках проекту також розробляли дизайн візиток.
Як ми вже сказали вище, у концепції відштовхувалися від назви компанії. Основою логотипу стало стилізоване зображення будинку, потужного та надійного, а всередині вічко, яке є хоч і простим, але першим та обов’язковим елементом безпеки будинку чи квартири. Як і вимагалося, фірмовий знак вийшов зрозумілим і читаним, з графічного зображення відразу ясно, про що йдеться, які послуги надає компанія та наскільки вони якісні.
Відмінним доповненням концепції став синій колір, він асоціюється з авторитетністю, надійністю, впевненістю, справляє враження спокою та порядку. Краще відтінку для охоронної сфери не вигадаєш.
Синій відтінок також продубльований і у візитівці компанії, дизайн яких розроблявся у нашій студії. Логотип знайшов місце на елементах фірмового стилю. Загалом і логотип, і візитки виглядають суворо, солідно, але в той же час має особливий дизайн, тому привертають увагу та запам’ятовуються.