Міні кав’ярні та крапки, що пропонують ароматний напій із собою, сьогодні досить популярні. І у великих, і в маленьких містах вони представлені практично на кожному кроці, але в той же час бізнес може стати досить прибутковим, якщо привернути увагу відвідувачів. Зробити це можна за допомогою стильного та яскравого іміджу і, звичайно ж, смачної кави. У нашій студії відповідали за першу складову успіху, ми розробили логотип для кави із собою “Kava BoSla”.
Досить незвичайна назва закладу походить від імен власників Богдана та Славика. Хлопці звернулися до нашої студії, щоб замовити яскравий, стильний, що запам’ятовується логотип, який би вигідно виділяв їхню кавову точку та робив її помітною. Працюючи над концепцією, ми разом із замовниками вирішили не винаходити велосипед, а розробити простий і зрозумілий кожній людині, яка проходить повз кав’ярню, знак. Саме тому центральним чином фірмового знака стала одноразова склянка, саме в ній подають каву на винос.
Дуже вдало підібрана кругла форма логотипу, та ще й у такій витонченій манері, яка просто не може не привернути до себе увагу. Коло – знак нескінченності, духовності, сонця та тепла, це оптимальний вибір для такого атмосферного місця, як кав’ярня. Крім головного образу та форми логотипу, величезну роль у його впізнаваності та популярності зіграє колірне рішення. Незважаючи на те, що яскраво блакитний колір абсолютно не асоціюється з кавою, він добре виглядає в цій концепції. Хоча логотип чудово виглядає у будь-якому відтінку. За рахунок однотонності, айдентики можна надавати й інші кольори.