Імідж в ювелірному бізнесі обов’язково має бути дорогим і привертає увагу. Клієнти не довірятимуть компанії, яка має сумнівний фірмовий знак, що не підкреслює якість та елітарність продукції. До нашої студії звернулася ювелірна компанія “STROGANOV”, щоб створити дорогий та показовий знак. Розробка логотипу ювелірного бренду, як і будь-якої іншої торгової марки, має починатися з концепції. Саме над ідеями та їх подальшим втіленням у життя замислилися дизайнери студії.
Це справжній старовинний герб династії Строганов, який наші дизайнери, використовуючи свої професійні навички у графічному дизайні, вміло адаптували до логотипу компанії. Він ідеально підходить як фірмовий знак з кількох причин. Герб оригінальний, його відмінними рисами є два симетричні соболі – граціозних і витончених тварин, які швидко і легко запам’ятовуються. Герб доповнює корона, яка асоціюється з королівською, а значить найкращою продукцією, що ідеально підходить для створення солідного іміджу компанії. Вензеля та візерунки надають витонченості та преміальності, привертаючи до себе підвищену увагу.
Важливим акцентом у логотипі стала золота кольорова гама, яка за всіх часів вважалася показником якості, успіху та багатства. Не використовувати золото у логотипі для ювелірної компанії просто неможливо. Тим більше, якщо в центрі фірмового знака розташований такий розкішний герб. Загалом логотип відповідає всім вимогам та виконує своє завдання на всі 100%.