Незважаючи на те, що онлайн магазинів одягу досить багато, все нові і нові сайти, що продають стиль, з’являються в інтернеті. Але як зробити так, щоб потенційні клієнти помітили та запам’ятали магазин? Звичайно ж, в першу чергу необхідно створити якісний імідж, який би найточніше відповідав ідеям та особливостям компанії. До нашої студії звернулися представники інтернет-магазину Secret Place, щоб замовити логотип для мультибрендового магазину. Перед дизайнерами поставили завдання створити стильний, модний, особливий знак, який мав би особливий шарм і елегантність.
Який образ найвідоміший у світі моди, на думку наших дизайнерів, та й більшості потенційних клієнтів модних магазинів – це маленька чорна сукня, придумана Коко Шанель 90 років тому. Така коктейльна сукня має бути в гардеробі кожної дами, чому б не зобразити її на логотипі мультибрендового магазину – подумали ми, і результат перевершив усі очікування. Витончене, елегантне плаття в чорному кольорі на тоненькій вішалці відмінно підкреслює спрямованість магазину.
Завдяки такому потужному образу логотипу більше не знадобилося жодних штрихів та додаткових елементів. Навіть яскраві колірні рішення видалися нам зайвими. Графічна частина доповнена строгим та лаконічним шрифтом у чорному кольорі. Загалом логотип підкреслює елітарність магазину, його особливість. Дивлячись на знак, відразу розумієш, що саме тут ти знайдеш модні рішення для гардеробу.