Модним іноземним словом коворкінг сьогодні вже нікого не здивуєш, зате можна здивувати та зацікавити логотипом, який обов’язково має бути присутнім в організації з такою незвичайною діяльністю. Перший на Подолі сімейний коворкінг iQhub family club пропонує батькам час для роботи, поки співробітники клубу займатимуться дітьми. Це місце для тих, хто має сім’ю і не вистачає вільного часу на вирішення робочих завдань. У нашій студії розробляли логотип для сімейного коворкінгу, який чудово підкреслює головну ідею клубу.
У чому полягає головне завдання коворкинга? У тому, щоб подарувати батькам дорогоцінний час на вирішення робочих питань. Саме тому зображення літери «Q» у назві компанії нагадує годинник із незвичайною стрілкою. Ми, звичайно ж, могли б зобразити сім’ю, дітей, маму або тата з ноутбуком, але був потрібний стильний, лаконічний та сучасний логотип. Тому обмежилися б модним написанням назви компанії, що також непогано відобразило головні ідеї коворкінгу.
У колірній гамі акцент був зроблений на блакитний колір, що символізує чистоту, розум, постійність та ніжність. Відмінний вибір для закладу такого типу. До того ж, фахівці рекомендують використовувати блакитний відтінок, як колір креативу та оригінальних ідей, він надихає на досягнення цілей. Завдяки яскравому колірному оформленню логотип вийшов таким, що запам’ятовується.