У сучасному світі такі м’які меблі, як крісло-мішок або як його ще називають бінбег, досить популярні. Вона використається і в домашньому інтер’єрі, і в дизайні багатьох закладів. У нашій студії ми познайомилися з виробниками таких меблів, компанією «Slon». Хлопці мають на меті виходити на широкий ринок. Вони готові представити світові високоякісну та неймовірно зручну продукцію, але їм не вистачає візуального іміджу. Саме тому вони і звернулися, ми створювали логотип для бінбегів «Slon». Необхідний був яскравий, цікавий знак, що запам’ятовується, який допоможе заявити про себе і залучити максимальну кількість потенційних клієнтів.
Логотип для бінбегів «Slon» – створення читаного та оригінального знака
Почнемо з концепції, ідея якої виникла з ідеї назві компанії, ми відштовхувалися від фрази: «сів і задоволений як слон». Дизайнерам здалося досить цікавою ідеєю зобразити цей вираз у прямому сенсі, щоб підкреслити переваги м’яких меблів Slon. Отже, в центрі логотипу зображено яскраво-червоне крісло-мішок, на якому сидить досить задоволений життям слон, на його обличчі навіть видно посмішку, а піднятий до верху хобот також здався нам досить потужним показником радості.
Загалом логотип вийшов мультяшним, грайливим, незвичайним, у ньому немає суворості та серйозності, але ж і сама компанія пропонує купити відпочинок, веселощі, розслаблення. Дуже цікаво у знаку обіграно назву компанії, незважаючи на відсутність зв’язку між твариною та м’якими меблями, у логотипі саме цей зв’язок з’явився.