До нашої студії звернулися представники агентства нерухомості «Orlov and Partners», щоб замовити логотип та фірмовий стиль. Працюючи в такій сфері, є два шляхи: зобразити домашній затишок за допомогою доступних дизайнерам елементів або створити лаконічний, стильний абстрактний знак, що запам’ятовується. В даному випадку від дизайнерів студії потрібно саме друге. Замовник попросив обіграти назву компанії, розробити лаконічний, але помітний знак. І логотип, і фірмовий стиль для агентства нерухомості повністю задовольнили клієнтів.
Як було зазначено, концепція будувалася на назві компанії, ми обіграли великі літери назві і знак «and», зобразивши їх у одному стилі. Для цього дизайнери вибрали яскравий червоний колір та використали оригінальне написання літер та символів. Вони відрізняються якоюсь закругленістю, плавними лініями, виглядають досить цікаво. Щоб не перевантажувати логотип, який і так вийшов досить барвистим і помітним, для шрифтової частини використаний строгий чорний колір і стриманий стиль.
У цілому нині фірмовий знак вийшов сучасним, стильним, у міру яскравим, лаконічним, одним словом, гідним успішної компанії. На основі логотипу у нашій студії розробили елементи фірмового стилю. В оформленні візиток досить креативно використані червоні кола, що межують за стилем з написанням великих букв компанії. Імідж агентства нерухомості завершений таким яскравим та стильним фірмовим стилем, що викликає довіру та інтерес клієнтів.