Назва компанії «Автоспец» говорить сама за себе, вона спеціалізується на продажу автотоварів, а також надає послуги з ремонту та сервісу автомобілів. До нашої студії керівництво звернулося, щоб розробити потужний логотип та фірмовий стиль для автопослуг. Перед дизайнерами поставили чіткі вимоги, знак має бути зрозумілим кожному водієві, серйозним, суворим та незвичайним. Читання логотипу у разі була обов’язковою умовою. Також у знаку необхідно було підкреслити спеціалізацію компанії та високий рівень послуг. В рамках проекту було розроблено фірмовий стиль.
Працюючи над концепцією, ми почали шукати деталь, яка була б зрозуміла і автолюбителю-початківцю, і водієві з досвідом. Таким чином, у графічній частині логотипу стилізований образ гайкового ключа в динаміці – інструмента, який є однією з основних деталей у ремонті авто. Без необхідного ключа використання сучасної техніки не буде актуальним. Логотип відображає область діяльності компанії, він лаконічний, технологічний, легко впізнаваний, створює індивідуальний образ автосервісу та магазину запчастин.
У колірній гамі використано три відтінки: впевнений та професійний синій, строгий темно-сірий та яскравий, що привертає увагу – червоний. Всі три кольори відмінно поєднуються в одному знаку. На основі логотипу та корпоративних кольорів було розроблено фірмовий стиль компанії, ми створили дизайн візиток, фірмових бланків, конвертів. Імідж автосервісу вийшов серйозним, солідним і максимально професійним.