Розробка упаковки – це важливий етап у комунікації із споживачами. Розуміючи це, до нашої студії звернулися співробітники будівельного бренду «Titan», щоб створити етикетку для продукції. Перед дизайнерами стояло завдання розробити якісну, що «продає» етикетку для цементу та фасадної фарби, які є основою будь-якого будівництва. Дизайн упаковки для будівельної суміші та фарби на перший погляд не може бути цікавим і таким, що привертає увагу, але саме в цьому і полягало завдання дизайнерів – створити креативну етикетку, не втративши у своїй солідності.
Дизайн упаковки для будівельної суміші та фарби «Titan»
При розробці концепції дизайну етикеток для продукції торгової марки Titan ми вирішили зробити візуальний акцент на якості та технологічності продукції, чого досягли гарною графікою та індивідуальним підходом до кожного матеріалу. Якщо йдеться про фарбу, то етикетка, безумовно, яскрава та райдужна, підкреслюючи саме ті якості, на які чекають споживачі від товару. Упаковка для гіпсу, цементу та будівельної суміші більш стримана та строга, чудово підкреслює надійність продукції. Використання фірмових кольорів допомагає створити цілісний образ компанії.
Особливістю упаковок стала фіолетова кольорова гама, вона досить яскрава, щоб привернути увагу, але строга та солідна, що чудово підходить для будівельної компанії. Етикетки, виконані нашими дизайнерами, виконую головні функції: інформаційну, комунікаційну, ідентифікаційну та емоційну. Вони формують впізнаваність бренду, рекламують його та мотивують споживачів зупинитися саме на цьому товарі.