Співпраця з фінансовою компанією Bridgeway Financial group із США, штат Флорида, вилилася у стильний та якісний логотип. Робота з іноземними компаніями завжди цікава. Досить цікаво вгадати ідеї, які люди з іншої країни хочуть вкласти у фірмовий знак. Створюючи логотип для фінансової компанії, дизайнерам вдалося вгадати та знайти ємний, яскравий образ. Звичайно, в цьому допомогла і назва компанії, і місце розташування, і основні ідеї, які несе в собі організація.
Над концепцією для американської фінансової компанії працювати було просто. Ми швидко знайшли образ. Головним графічним елементом став міст, досить потужний символ, який є актуальним у фінансовій сфері. Слово Bridge – з англійського «міст» є і в назві компанії. У логотипі ми зобразили не просто міст, а певну конструкцію Sunshine Skyway Bridge, яка пов’язує дві частини міста, де розміщена компанія. Таким чином, графічний елемент отримав потужне смислове навантаження та відмінно виділяє компанії на фінансовому ринку Америки.
Виконання логотипу вийшло незвичайним, білий монохромний малюнок досить яскраво виглядає на зеленому тлі. Назва компанії розташована під мостом, як щось сильне та надійне, що несе на собі все. Ми наголосили, що міст, що веде до фінансового благополуччя, побудований саме на компанії Bridgeway Financial group. Щоб не перевантажувати ємне графічне зображення, було підібрано стильний, стриманий та лаконічний шрифт. Замовники залишилися задоволені виконаною роботою.