Як брендовий одяг має ярлик, що підтверджує якість виробу і підкреслює його приналежність до того чи іншого виробника, так і магазин одягу має бути логотип — стильний і ефектний товарний знак, який допоможе магазину виділитися серед інших, краще запам’ятатися і сформувати оригінальний фірмовий стиль.
Для магазину BonLook, асортимент якого включає в себе одяг, взуття, аксесуари преміум брендів, наші фахівці розробили логотип, який підкреслює ексклюзивність, елітність і високу якість товару. Фірмовий знак розроблений у мінімалістичному стилі, відрізняється лаконічністю та витонченістю. Логотип говорить одночасно про преміальність товарів та високий статус клієнтів. Він створює солідний образ, що гарантує магазину успіх та процвітання.
Враховуючи побажання клієнта, було розроблено текстовий вигляд логотипу, що включає лише назву, яка теж була створена у стінах нашої студії. За роки роботи наші фахівці розробили безліч нових імен та назв, BonLook – ще один цікавий приклад успішного неймінгу.