• укр
  • рус

Ребрендинг та неоднозначна реакція на новий логотип life

17.01.2016

Хвиля ребрендингу наздогнала українських мобільних операторів. На початку 2015 року Київстар поміняв логотип на сучасніший, восени МТС став Vodafone. Ще один великий телеком-гравець Астеліт (ТМ life) зайнявся змінами в іміджі. Усі бурхливо обговорюють новий логотип life. До речі, компанія змінила не лише візуальний імідж, а й назву із life на lifecell. Це викликало неоднозначну реакцію у мережі, багатьом такі зміни стали незрозумілими.

Що говорити компанія lifecell про новий імідж?

Компанія наголошує, що спочатку бренд life більшою мірою був створений для молодої аудиторії. Але за десять років існування клієнти подорослішали, а разом з ними повинен подорослішати і стати серйознішим сам оператор. Тому компанія виходить на новий рівень, з молодіжної ніші до соліднішої.

У новому знаку звичний червоний колір змінили на жовто-синій, використавши відтінки материнського бренду Turkcell. Представники оператора пояснюють, що новий логотип life підкреслює націленість компанії на технологічний розвиток. Вони хочуть привнести в Україну нові технології, запозичити успішний досвід турецького оператора.

Представники компанії кажуть, що довго думали над назвою, розглядали варіант Ukrcell, за аналогією до неймінгу материнської компанії, розташованої в Туреччині, Turkcell. Але щоб не втратити сильну і всім відому торгову марку life, було прийнято рішення поєднати материнський бренд Turkcell і life. В результаті оператор отримав нову назву lifecell.

Новий логотип life та думка експертів

Багато рекламників та фахівців у сфері брендингу негативно сприйняли новий логотип life та імідж компанії. Більшості фахівців не сподобалася жовто-синя кольорова гама. Кажуть, що в країні, яка пережила хвилю жовто-синіх парканів, такі колірні рішення більш ніж недоречні. Нібито такі кольори є спробою зіграти на патріотизмі.

Фахівці не можуть зрозуміти, як роками привчаючи споживача до зайчиків із Чарівного світу спілкування, можна було втратити унікальну в Україні молодіжну нішу одразу. Також незрозуміла нова назва компанії, яка вже дійсно мала стати Ukrcell, ніж гібрид Lifecell, який абсолютно ніяк не підкріплений.

Що стосується користувачів мобільним оператором, то вони все частіше жартують над новим іміджем life у соцмережах. Для когось новий знак схожий на інопланетянина, шапку блазня, ріжки, а багато хто питає, де ж зайці, до яких ми так звикли?

Але не всі налаштовані так категорично, є думка, що якщо такий відомий і популярний бренд зважився на ребрендинг, значить, на те були вагомі причини. І якщо компанія правильно розвиватиметься і пропонуватиме хороші послуги, то популярність не стане меншою.

01_Branding 02_Logotype 03_Web Design 04_Mobile App 05_UI/UX 06_Package Design 07_Brand Strategy 08_Brand Identity 09_Naming 10_Presentation 11_Landing Page