• укр
  • рус

Новий логотип Instagram – радикальні методи вдосконалення

11.05.2016

Вперше за всю історію компанія Instagram провела масштабний редизайн, змінившись до невпізнання. Нас це не дивує, адже всі успішні компанії рано чи пізно приходять до висновку, що потрібно освіжити або змінити фірмовий стиль, щоб виглядати сучасно. Так було з іншими відомими брендами: Google, Microsoft, Apple, Canon і т.д. Новий логотип Instagram привернув увагу, і це вже добре.

Instagram: як усе починалося?

Сьогодні про Instagram знають усі, адже був час, коли це був звичайний редактор фотографій з можливістю застосовувати ретрофільтри. На початку шляху логотип у вигляді видозміненого зображення ретрокамери Polaroid OneStep був досить актуальним, він чудово підкреслював концепцію програми, а для 2010 виглядав досить цікаво. Але за ці роки компанія зробила карколомну кар’єру, програма була куплена facebook і стала популярною соцмережею, якою користуються у всьому світі.

За статистикою щомісяця інстаграм користується близько 400 мільйонів людей з усього світу, щодня на сервісі публікується понад 80 мільйонів фотографій та відео матеріалів, які збирають близько 3,5 мільярда лайків щодня. Цифри досить значні, тому з розвитком сервісу повинен змінюватися і зовнішній вигляд, інакше залишатися в тренді в сьогоднішньому світі просто неможливо.

Як створювався новий логотип Instagram

Глава з дизайну Instagram Ієн Спалтер поділилася деякими секретами у роботі над новим чином сервісу. У процесі роботи над концепцією співробітників компанії попросили відтворити логотип інстаграма за 5 секунд, на папері у більшості з’явилася веселка, об’єктив та видошукач. Ці образи й використовувалися у сучасній іконці.

Незважаючи на те, що в новому логотипі не використані всі кольори веселки, фон називають “райдугою з ефектом градієнта”. Знаки програм Layout, Hyperlapse та Boomerang також виконані в одному стилі та кольоровому рішенні. У ході редизайну змінився і зовнішній вигляд сервісу, він став чорно-білим із яскравими червоними акцентами.

Представники інстаграма наголошують, що у новому логотипі вони хотіли показати, як змінилося додаток за ці роки, які різні люди користуються соцмережею. При цьому фірмовому знаку потрібно було залишатися впізнаваним, тому образ камери залишився.

01_Branding 02_Logotype 03_Web Design 04_Mobile App 05_UI/UX 06_Package Design 07_Brand Strategy 08_Brand Identity 09_Naming 10_Presentation 11_Landing Page