Сучасний і новий погляд на логотип і брендинг загалом важливий не тільки у бізнесі, сфері надання послуг та товарів, для компаній, що виходять на ринок, стильний зовнішній вигляд важливий у спорті. Саме тому останні роки таку пильную увагу приділяють логотипам футбольних клубів. Нещодавно було приставлено новий логотип української Прем’єр-ліги. Футбол, як та інші сфери, прагне вийти європейський рівень у зовнішньому вигляді, й у технічному плані.
У квітні українська футбольна прем’єр-ліга оголосила конкурс на розробку бренду. Взяти участь у конкурсі на кращий логотип та візуалізацію могли всі, незалежно від роду діяльності та віку. В результаті організатори конкурсу отримали понад 100 заявок, відправили найкращі варіанти представникам УЄФА, які доопрацювали логотип, створили стратегію позиціонування бренду та бренд-бук.
Президент української Прем’єр-ліги Володимир Генінсон представив бренд-бук УПЛ, подарований нам УЄФА. Володимир підкреслив, що Спілка європейських футбольних асоціацій надала книгу з розвитку бренду українського футболу в подарунок, на знак підтримки нашої країни у не спокійний час, а також для популяризації українського футболу на світовій арені.
Логотип виконаний у вигляді синього м’яча, центром розташована широка смуга білого кольору, на синьому фоні білі зірки, а на білому – жовті. Досить символічний знак, який чимось перетинається із зображенням на прапорі Євросоюзу. На тлі інших світових брендів логотип української Прем’єр-ліги виглядає досить стильно. Знак відображає молодий, яскравий, перспективний бренд, що подає надії. Такий логотип цілком може стати впізнаваним у всій Європі, стильний, лаконічний, яскравий.
У книзі також є інструкція щодо застосування елементів фірмового стилю, щоб завжди підтримувати імідж бренду та зберігати фірмовий стиль у первісному вигляді.
Відомий продюсер та музикант Потап представив гімн українською Прем’єр-Ліги. Ним стала мелодія, над якою працювали 5 композиторів. Музикант наголосив, що у процесі запису гімну брали участь лише живі інструменти. Ось чому мелодія стала такою вражаючою. Слів у гімні не передбачається, тож, на думку авторів, краще зосередиться на самій композиції.
Гімн створено у найкращих європейських традиціях. Головна пісня нашої ліги з футболу є гарною композицією, яка налаштовує на перемогу. Мелодія має стати символом виходу команд, передбачається, що вона звучатиме на початку та після завершення матчу. Презентаційна частина вразила президента і музикант з радістю продовжить роботу над повною версією мелодії.
Хочеться побажати українським командам успіхів та гарних ігор. Сподіваємося, що гра на полі буде такою ж якісною та перспективною, як новий логотип та музичний супровід.