• укр
  • рус

Яким має бути логотип для юридичної компанії?

02.04.2013

Сприйняття клієнтом будь-якої компанії, та юридичної у тому числі, починається із зовнішнього образу. Візуальний вигляд – це один із найефективніших маркетингових інструментів. До основних елементів зовнішнього образу організації можна віднести: логотип для юридичної компанії, слоган та складові фірмового стилю для юриста. На основі розробленої айдентики створюються такі атрибути як візитна картка, фірмовий бланк, конверт, папка, друк і т.д. Логотип для юридичної компанії – його колір, форма, шрифт та стиль – це фундамент, на якому будується правовий маркетинг. Від якості фірмового знака багато в чому залежить те, наскільки солідно виглядатиме веб-сайт та елементи фірмового стилю.

Чому важливо створити якісний логотип для юридичної компанії?

1. Допомагає відрізнити компанію з першого погляду

Правовий бізнес є висококонкурентним середовищем. Логотип – це своєрідний ярлик, за який чіпляються люди, коли перебувають у пошуках надійної фірми. Хороший логотип моментально зміцнює позитивне уявлення про компанію, якість послуг, досвід та майстерність співробітників.

2. Допомагає не загубитися серед конкурентів

Юристи та адвокати прагнуть стати для клієнта максимально корисними та виконати свою роботу на найвищому рівні. Сьогодні багато хто може запропонувати якісне обслуговування, і як показує практика, цього мало для того, щоб клієнт запам’ятав саме вас. Логотип юридичної організації, що запам’ятовується, є своєрідним нагадуванням для клієнта про приємну співпрацю.

3. Надсилає повідомлення про вашу компанію

Продуманий логотип юридичної фірми поєднує в собі символізм та психологію таким чином, щоб швидко передавати інформацію про послуги та переваги компанії. Коли потенційний клієнт побачить ваш фірмовий знак, можете бути впевнені, що він відзначить для себе причини, через які ваша фірма є найкращим вибором для співпраці.

4. Визначає вашу комунікаційну стратегію

Непотрібно нехтувати потужністю продуманої та послідовної стратегії комунікації, яку забезпечує гарний логотип. Він показує компанію з найкращого боку, підкреслює її переваги та надійність. Розробивши один раз якісний логотип, який несе в собі всю важливу інформацію про компанію, ви широко використовуватимете його в подальшій рекламі. Таким чином, ви побудуєте фірмовий стиль, що запам’ятовується, і переконайте ваших клієнтів у вашій перевагі.

Логотип для юридичної компанії: традиційний чи креативний?

Більшість юристів, нотаріусів, адвокатів вважають за краще оформляти айдентику у традиційному стилі, використовуючи стандартну атрибутику: ваги, молоток, розкритий кодекс, фігуру богині правосуддя тощо. У виборі шрифту і кольору теж зазвичай дотримуватися певної консервативності. Найбільш популярними є коричневий та бордовий кольори, що підкреслюють надійність, стриманість, спокій. Завдяки використанню ретельно продуманих і гармонійно підібраних квітів і форм, логотип виконує свою функцію ненав’язливим способом. Створення фірмового знака для компаній, що надають різні юридичні послуги, має низку особливостей. Наприклад, найдієвіший і найлаконічніший логотип адвокатського кабінету – це написання прізвища та ініціалів адвоката оригінальним шрифтом.

Але деякі компанії все ж таки ризикують відійти від стереотипів і замовляють оригінальний, незвичайний і до певної міри креативний логотип для даної сфери. А чому б і ні? Наприклад, банки вже давно відійшли від консервативності та залучають клієнтів за допомогою найнесподіваніших образів та персонажів. До того ж новий, унікальний логотип, створений спеціально для вашої компанії з урахуванням конкретних потреб, вигідно відрізнить вас від конкурентів і допоможе уникнути будь-якого порівняння з іншими фірмами.

Якщо ви вже пішли на цей крок і розробили незвичайний для юридичної галузі логотип, радимо витримати оригінальність при розробці елементів фірмового стилю. Як приклад однієї з найбільш вдалих ідей оформлення складових фірмового стилю можна навести знахідку одного німецького адвоката, що спеціалізується на шлюборозлучних процесах. Усі атрибути його компанії: візитки, бланки, документація, конверти були поділені на дві частини. Тобто їх можна розірвати навпіл по пробитих маленьких отворах, подібно до того, як відривають марку від поштового блоку.

І так, вдалий логотип і продуманий фірмовий стиль здатний підняти імідж, підвищити ефективність реклами і вплинути на сприйняття компанії на ринку юридичних послуг. Поганий логотип або його відсутність у кращому разі позбавить вас однієї з найважливіших конкурентних переваг – впізнаваності, а в гіршому – своєю несолідністю, примітивним змістом та несмачним оформленням відштовхне від компанії її потенційних клієнтів.

01_Branding 02_Logotype 03_Web Design 04_Mobile App 05_UI/UX 06_Package Design 07_Brand Strategy 08_Brand Identity 09_Naming 10_Presentation 11_Landing Page