• укр
  • рус

Логотип для інтернет-магазину: чому це важливо?

04.08.2015

Маркетингові дослідження показують, що інтернет-магазини, які подбали про створення якісного логотипу і приділяють особливу увагу просуванню торгової марки, швидко стають популярними серед покупців, будучи головними конкурентами у своїй сфері діяльності. Логотип для інтернет-магазину – те, про що говоритимемо сьогодні.

Якщо подивитися на рейтинг найпопулярніших інтернет-магазинів світу, можна побачити одну особливість – всі вони мають яскравий, лаконічний і логотип, що запам’ятовується. Назвемо деякі сайти: Amazon, Aliexpress, BonPrix, 6pm. Всі відразу представляють знак, який ми звикли бачити на головній сторінці сайту.

Навіщо інтернет-магазину логотип?

Всі напевно пам’ятають супермаркету Rozetka, що підморгує чоловічка, – одного з найбільших інтернет-магазинів України. А ви замислювалися, чому саме цей магазин став таким популярним? Адже на просторах інтернету є сотня інших компаній, що пропонують подібні послуги. Відповідь очевидна – правильний підхід до візуального оформлення іміджу компанії, гарне просування торгової марки та справа у капелюсі.

Ми не раз говорили про те, що логотип – це особа компанії, найкращий спосіб зробити торгову марку відомою, вигідно виділити її серед конкурентів. Ключовий елемент брендингу здатний зачепити покупця, змусити його довіряти вам, зробити магазин популярним та пізнаваним. Чим простіше і якіснішим буде фірмовий знак, тим краще він виконуватиме свою основну функцію.

Що забезпечує логотип:
запам’ятовується імідж
довірче ставлення клієнтів
популярність магазину
потужний маркетинговий елемент для реклами та просування сайту
головну особливість, що виділяє магазин серед конкурентів
Якісний логотип для інтернет-магазину – справа рук професіоналів

Одне з головних питань, з якими стикаються творці інтернет-магазину та дизайнери – це формат логотипу. Адже лого – це не просто картинка, розміщена в шапці сайту, насамперед це знак, який фігуруватиме у рекламі, пресі, візитках та інших носіях інформації.

І якщо для веб-сторінки важливий розмір зображення, то для поліграфії критично його роздільна здатність, а зовнішня реклама вимагає можливість масштабувати малюнок до будь-яких розмірів.

Варто звернутися до дизайнерів, щоб ваш логотип однаково красиво виглядав і на сайті, і на сітілайте! Розробка якісного логотипу з усіма тонкощами та особливостями – це запорука успішного просування магазину.

01_Branding 02_Logotype 03_Web Design 04_Mobile App 05_UI/UX 06_Package Design 07_Brand Strategy 08_Brand Identity 09_Naming 10_Presentation 11_Landing Page