• укр
  • рус

Логотип Олімпійських ігор 2016: цікаві факти

05.08.2016

Олімпійські ігри – це грандіозна подія в історії країни, яка опиняється під пильною увагою всього світу. Безумовно, вся увага націлена на спортсменів, хоча не варто забувати і про дизайнерів, які створювали айдентику та інші атрибути, без яких візуалізація події не була б такою яскравою та незабутньою. Логотип Олімпійських ігор 2016 створювали одразу дві дизайнерські студії. Бразильська компанія розробила знак, а британці вигадали шрифт. Співпраця двох компаній з різною культурою та поглядами на дизайн – це вже цікаво.

Творці розповідають про логотип Олімпійських ігор 2016

Бразилія – яскрава та гаряча, припускає, що фірмовий знак, що асоціюється з цією країною, має бути вибуховим та барвистим, передавати бразильську енергію та гостинність. За право розробляти айдентику боролися 139 компаній. Дізнавшись про цю цифру, співробітники бразильської студії Tátil Design – переможці конкурсу, не вірили у свої сили і навіть хотіли відмовитися, але таки пішли до кінця. Хто знає, яким би ми побачили логотип Олімпійських ігор 2016 року, якби компанія-переможець не взяла участь у конкурсі?

Креативний директор Tátil Design зізнається, що найскладнішим було витримати у секреті перемогу, адже офіційно про неї заявили за 4 місяці. Усього 10 людей зі всієї студії знали про це, їм доводилося працювати над фейковим проектом, який вигадали для відводу очей інших співробітників.

На створення логотипу дизайнерів надихнуло Ріо-де-Жанейро. Символом стали три танцюючі люди, розфарбовані в національні кольори Бразилії. А ще дизайнери пов’язують відтінки з особливостями природи країни: зелений ліс Тижука, океан та вічне літо, що хотіли передати колірним рішенням. Крім того, що 3-D знак став неймовірно динамічним і «нескінченним», він простий і лаконічний, а головне зрозумілий усьому світу. У будь-якій країні та культурі знак єдності сприйметься позитивно.

Через півтора роки після створення унікального знака британська компанія Dalton Maag розпочала роботу над шрифтом. Перед дизайнерами стояла досить відповідальна робота, необхідно було створити створення під логотипом, а й розробити 500 знаків, включаючи букви і цифри.

Олімпіада в Бразилії, ще до відкриття, стала найскандальнішою в історії. На підготовку вплинули і економічний стан країни, і неможливість убезпечити, і вірус гарячки Зіка, і скандали з допінг-контролем. Але, незважаючи на все це відкриття Олімпійських ігор все ж таки відбулося, а яскравий логотип вселяє надію на два успішні та плідні спортивні тижні.

01_Branding 02_Logotype 03_Web Design 04_Mobile App 05_UI/UX 06_Package Design 07_Brand Strategy 08_Brand Identity 09_Naming 10_Presentation 11_Landing Page