Логотип для клініки пластичної хірургії повинен бути особливим, адже дивлячись на фірмовий знак, клієнт повинен довіритися хірургу і бути впевненим у його професіоналізмі. До нас у студію звернувся пластичний хірург Ткач Олег Сергійович, щоб замовити логотип, який максимально підкреслював би його професійні можливості, авторитет і доносив до клієнта головні ідеї. Завдяки новітнім технологіям та останнім ефективним розробкам наш клієнт досяг неабияких результатів у галузі пластики. Логотип для пластичного хірурга Ткача Олега Сергійовича вийшов якісним та стильним.
Працюючи над концепцією, ми відповіли на запитання: навіщо приходять до пластичного хірурга? Кожен приходить зі своєю проблемою, але всі хочуть отримати той самий результат – бути красивим і досконалим. Як графічний знак ми вибрали стилізоване зображення красивої молодої дівчини. Силует виконаний делікатно і ненав’язливо всього в кілька штрихів, але при цьому відрізняється ніжністю та жіночністю. Знак викликає відчуття бездоганності, близькості до стандарту, і навіть надихає клієнтів користуватися послугами пластичної хірургії.
Ми виконали логотип у кількох колірних рішеннях. Враховуючи те, що графічна частина намальована як силует, фірмовий знак добре виглядає в будь-якому відтінку. У результаті дизайнери розробили логотип, який викликає у клієнтів впевненість та почуття безпеки. Замовник високо оцінив роботу дизайнерів, фірмовий знак повністю відповідає політиці лікаря.