Робота з виробником насіння була справді плідною. Почали ми з вигадки назви (неймінг), непогано поекспериментувавши з назвою торгової марки. Ми запропонували замовнику 10 концепцій з описом-легендою до кожного варіанту. Після затвердження назви ми вигадали слоган. І лише після виконаної роботи з неймінгу та слогану, логотип та упаковка для насіння стали на черзі.
Логотип та упаковка для насіння: прикольний дизайн від Logofactory
На основі неймінгу, що сподобався, ми розробили кілька логотипів і надали їх на вибір клієнту. Перед нами була мета – створити логотип, який би дав потужний імпульс продажу продукції, виділивши її серед конкурентів. Айдентика компанії “Сім’яшки” вийшла яскравою, веселою та барвистою, відмінно підходить саме для цього продукту.
Крім логотипу ми також розробили упаковку. Ілюстрація на упаковці справді вийшла унікальною, оригінальною та неповторною. Наш дизайнер займався розробкою ілюстрації та показав свій тонкий смак, талант та глибокі знання у образотворчому мистецтві. Концепція упаковки була ретельно продумана. Вона випромінює легкість, безтурботність та веселість. Ми використовували цікаву ідею, незвичайний підхід до продукту та різноманітну колірну гаму, щоб дизайн виділявся на загальному тлі. Ми створили вдалу упаковку для товару, яка своєю яскравістю зможе залучити споживача, а також здивувати та зацікавити його. Думаю, що на прилавках магазинів та супермаркетів наша упаковка не залишиться непоміченою, а інтерес до продукції однозначно зросте.