Нині сфера сільського господарства починає активно розвиватися у світі. Сучасні ферми багато в чому відрізняються від тих, яких ми звикли. Особливо якщо йдеться про фермерські компанії в Америці, всі вони мають чітко продуманий бренд, логотипи, слогани та всю візуальну складову бізнесу. Фермерське господарство Kershner зі США звернулося до нашої студії, щоб розробити фірмовий знак. Логотип для сільського господарства вийшов чудовим, відображає головні ідеї ферми, створений під девізом натуральність та якість.
Довго думати над концепцією логотипу не довелося, сам замовник поставив нам досить чітке завдання. В основі фірмового знака мала бути корова. Дизайнерам необхідно було промалювати саме той вид, який розводять у Garden City. Ми ретельно вивчили питання та познайомилися з усіма візуальними особливостями цих тварин. Після деяких доробок замовник схвалив зображення тварини.
Загалом логотип вийшов природним, натуральним та сучасним. У колірній гамі дизайнери витримали одну коричневу колірну гаму. Монохромний логотип привертає увагу, за статистикою він запам’ятовується краще, ніж знаки, виконані яскравих і соковитих відтінках. Для написання назви підібрали лаконічний, приємний для ока шрифт. Логотип виконаний у найкращих американських традиціях: якісно, просто та стильно. Замовник залишився задоволений, а в нашій скарбничці з’явився ще один цікавий міжнародний проект.