Кавовий бізнес набирає обертів і кожна кав’ярня усвідомлює, що для популяризації закладу і виходу на ринок необхідний якісно опрацьований візуальний імідж. Ви ніколи не замислювалися, чому одна з найвідоміших кав’ярень у світі Starbucks стала такою улюбленою, незважаючи на досить дорогу каву? Все просто, вони мають якісний логотип і фірмовий стиль, який дозволив невеликий кав’ярні перерости в цілу світову мережу. До нашої студії звернулася невелика кава-точка «Cup Coffee», яка розміщена в торговому центрі, щоб замовити логотип для кав’ярні. Цей заклад має все необхідне, щоб стати цілою мережею, тому ми взялися за розробку свіжого, стильного і максимально кавового лого.
У даному логотипі ідея була досить проста, замовник побажав бачити у фірмовому знаку традиційні образи, які використовуються у кавовому бізнесі. У центрі логотипу розміщено стилізоване зображення чашки із традиційним ароматним димком. Усередині намальовано кавове зернятко. Всі образи чудово вписуються в сірку діяльності закладу та підкреслюють тісний зв’язок саме з кавовими напоями. Родзинкою логотипу стала кольорова гама, у класичну коричневу дизайнери додали яскраві зелені акценти. Це зробило логотип яскравішим і свіжішим, такий знак ефектно виглядає на паперовій дерев’яній склянці.