Імідж страхової компанії обов’язково повинен викликати довіру, підкреслювати надійність та відповідальність працівників. Наявність фірмового знака в компанії, що у цій сфері, обов’язкове. Логотип страхової компанії допомагає заявити про себе, виділитися серед конкурентів, зайняти гідне місце на ринку. До нашої студії звернулися представники компанії «Клевер Експерт», щоб замовити логотип, який якісно підкреслював би їх переваги. Перед дизайнерами поставили завдання створити свіжий, сучасний, незвичайний знак, такий, як і сама назва компанії.
Насправді, працюючи над цією концепцією, у нас взагалі не було сумнівів у виборі правильного образу. Взявши за основу неймінг та слово «конюшина», ми зрозуміли, що це потужний і позитивний образ, який ще й доповнений назвою. Конюшина-чотирьохлистник – це рослина з легенд, її важко знайти, але той, кому вдалося – здобуде молодість, любов, щастя та інші блага, які приходять застрахувати у страхові компанії.
Тепер поговоримо про виконання логотипу та його особливості. Тут ми витримали простоту і лаконічність, увага падає на листок конюшини, яка, до речі, навіть не зафарбована кольором, а виконана тільки із зелених контурів. Назва компанії написана авторським шрифтом, досить витонченим і тонким, добре переплітається з графікою. Зелений колір виглядає яскраво, позитивно, наголошує на можливості компанії допомогу та вирішити проблему клієнтів. Знак вийшов свіжим та сучасним.