Незважаючи на те, що багато хто вважає, що в Україні проблема з новобудовами, численні житлові комплекси з’являються на карті країни. Особливо улюбленим місцем будівельників є Київ та область. Щоб виділити кожен новий комплекс, підкреслити його особливості та залучити клієнтів, компанії, націлені на успіх, намагаються розробити якісний імідж. До нашої студії звернулися представники житлового комплексу «Крюківщина», що розташувався у однойменному селищі міського типу Київської області. Перед дизайнерами стояло завдання розробити логотип для житлового комплексу Крюківщина, зрозумілий, простий та яскравий знак, який би підкреслив екологічність місця будівництва, його затишок та тепло.
Логотип для житлового комплексу повинен асоціюватись із теплом, затишком, домашньою атмосферою, здоровою обстановкою за вікном. В айдентиці для житлового комплексу «Крюківщина» ми використали досить традиційний образ – житловий будинок. Причому промальований він досить цікаво, дотримано симетрії, використано чіткі лінії, що підкреслює відповідальний підхід до будівництва.
Особливу увагу ми приділили колірній гамі, яка розкрила основні ідеї житлового комплексу. Використані відтінки двох кольорів: синього та зеленого. Синій – це колір безхмарного неба, живої води, чистоти, у бізнесі його використовують для того, щоб підкреслити постійність та досягнення. Зелений у цій концепції цілком зрозумілий – це колір природи, гарної екології, гарного вигляду за вікном. Коло, в яке вписано логотип, також підкреслює надійність і потужність будинку, добре сприймається потенційними покупцями.