• укр
  • рус

“FRESH SKIN”

Ні для кого не секрет, що головна причина, через яку покупці звертають увагу на продукт – це його зовнішній вигляд, етикетка, упаковка та логотип, зображений на ній. У нашій студії ми розробили логотип для скрабу Fresh Skin, який прикрасив етикетку косметичного засобу. Крем розроблений на основі кавових зерен, це органічний продукт. Косметичний засіб відрізняється ніжною дією, смачним ароматом, він, безперечно, має залучати дівчат та жінок. Щоб продукт став дійсно популярним, у логотипі та упаковці необхідно було підкреслити його екологічність, якість та унікальність.

Екологічний та привабливий логотип для скрабу Fresh Skin

Дизайн торгової марки представлений у вигляді зображення кавового зерна і лаконічного шрифтового рішення. Літери стійкі, прості, без вензелів та загравань, однозначно підкреслюють якість продукту. Дизайн етикетки також лаконічний і простий, особливу роль у цьому проекті відіграють поєднання двох кольорів: коричневого та ніжно зеленого. Коричневий колір кави, завжди створює приємні асоціації з теплим напоєм, шоколадом. Зелений колір – це найкращий вибір для органічного продукту, відтінок найкраще підкреслює якість та природність скрабу.

Особливу роль у візуальному смисловому навантаженні відіграє спеціальний папір, використаний для упаковки. Загалом етикетка вийшла максимально інформативною, крім логотипу, назви косметичного засобу, як і належить, є склад, контакти компанії, дата виготовлення та термін придатності. Створений дизайнерами візуальний образ Fresh Skin повністю відбиває унікальність продукту.

01_Branding 02_Logotype 03_Web Design 04_Mobile App 05_UI/UX 06_Package Design 07_Brand Strategy 08_Brand Identity 09_Naming 10_Presentation 11_Landing Page