Достатньо популярним бізнесом сьогодні є кава на винос, і для цього навіть немає необхідності орендувати приміщення. Організувати кав’ярню на колесах можна, купивши фургон і встановивши його там, де він вам здається найбільш доречний. Звичайно, необхідно отримати дозволи та документи, але в будь-якому випадку варіантів для встановлення кав’ярні маса. Реклама такому бізнесу практично не потрібна, якісні логотип та брендування для кав’ярні на колесах стануть кращою та найефективнішою рекламою.
Почнемо з логотипу, адже робота над проектом розпочиналася саме з розробки концепції фірмового знаку. Шукати головні образи довго не довелося, назва кав’ярні підказала і в центрі логотипу ми використали стилізоване зображення двох котиків. Усередині добре проглядається чашка кави, в цілому знак вийшов стильним, лаконічним та простим. Ці якості дозволяють використовувати його на всіх носіях фірмового стилю та, звичайно ж, у брендуванні кав’ярні на колесах.
Достатньо стримана, але в той же час цікава вийшла кольорова гама логотипу. Три відтінки: білий, зелений та чорний чудово гармонують і використані і в оформленні меню, і в дизайні самого фургона.
Як ми вже говорили, яскраво та стильно оформлена точка вже гарантує інтерес публіки. Тому ми постаралися зробити автомобіль стильним, максимально витримати особливості бренду та логотипу, щоб зовнішній вигляд кав’ярні на колесах відклався у пам’яті покупців. Фургончики Coffee Cаts з’являються на вулицях столиці та радують покупців ароматним напоєм та смачними бургерами.