• укр
  • рус

Продуктивна робота з дизайнером: корисні поради

19.07.2016

Для роботи над будь-яким проектом, що потребує послуги творчих особистостей, таких як художники чи дизайнери, дуже важливо правильно спілкуватися зі спеціалістами, які реалізовуватимуть ідеї. Продуктивна робота з дизайнером полягає у повному розумінні між клієнтом та виконавцем проекту. Клієнт не повинен нехтувати правильними та точними відповідями у брифі, повинен допомогти фахівцю зрозуміти, чого він хоче від проекту, як бачить кінцевий результат.

Як правильно спілкуватися з представниками творчих професій, як налагодити контакт та зрозуміти один одного, ми розглянемо у статті. Пропонуємо до Вашої уваги кілька корисних порад, які стануть безцінними у комунікації з дизайнерами.

Коментарі – важлива складова плідної роботи

Не забувайте коментувати те, що надсилає дизайнер. Вказуйте на те, що Вам не подобається, уточнюйте, що саме не підходить і чим Ви хотіли б замінити. Разом з недоліками обов’язково вкажіть і на переваги роботи, на те, що Вам сподобалося. Інакше в виправленому варіанті ризикуєте не побачити деталі, що сподобалися.

Коментуючи роботу дизайнера, будьте конкретні. На жаль, ще не вигадали пристосування, що допомагають читати думки, тому фрази, на кшталт «недостатньо яскраво», «розробити стильний логотип» або «не викликає необхідних емоцій» не підходять для спілкування. Вказуйте, що саме не подобається: шрифт, колір, форма?

Продуктивна робота з дизайнером залежить від коректності спілкування

Навіть якщо те, що надіслав Вам дизайнер, не підходить, не варто бути агресивним. Кожна людина індивідуальна і все бачить по-своєму, тому варто пошукати в недоліках і помилку. Значить, ви недостатньо точно пояснили, чого хочете.

Намагайтеся правильно скоригувати спеціаліста. Замість фрази – “який жахливий шрифт” використовуйте більш м’які вирази – “давайте змінимо шрифт, цей мені здається занадто грубим”.

Поради дизайнера часто корисні

Безумовно, Ви бачите, як виглядатиме логотип, і впевнені, що саме у такому виконанні він буде найбільш гармонійним. Але якщо дизайнер наполягає на будь-яких правках, які Вам здаються неправильними, не поспішайте відмовлятися від допомоги спеціаліста.

Повірте, він неодноразово виконував роботи з дизайну та знає багато тонкощів, пов’язаних із цією сферою. Зрештою, на даному етапі сприймайте художника як повноцінного члена своєї команди. Тільки так можлива продуктивна робота із дизайнером.

Забудьте про цифри

Не варто перевантажувати дизайнерів графіками та числовими даними за проектом, ще раз нагадаємо, що для творчої людини важливіше переваги, які вона може підкреслити, характеристики потенційних клієнтів, особливості компанії, головні ідеї. Усю суху та нудну інформацію залиште для звітів. Подайте дані через призму емоцій, і тоді проект вийде справді живим та динамічним.

Не скажіть, а покажіть

Так, дизайнери “люблять очима” і це факт. Замість тисячі слів намалюйте одну картинку або покажіть малюнок, який Ви хотіли б застосувати у своєму проекті. Доповнивши бриф, слова та вимоги малюнком, Ви створите повну картинку, допоможете художнику зрозуміти, що Ви хочете, заповніть усі прогалини.

Продуктивна робота з дизайнером вимагає розуміння, що всі ми люди, яким властиво помилятися, не розуміти, мати певний настрій. Тому спокійне, тактовне, а головне довірче спілкування допоможе художнику максимально розкритися у Вашому проекті. Намагайтеся максимально точно висловлювати свої вимоги, підкріплюйте слова ілюстраціями, правильно коментуйте роботу спеціаліста та дослухайтесь його порад.

01_Branding 02_Logotype 03_Web Design 04_Mobile App 05_UI/UX 06_Package Design 07_Brand Strategy 08_Brand Identity 09_Naming 10_Presentation 11_Landing Page