Багато років тому кальяни увійшли в користування, і залишаються також популярними. У зв’язку з цим багато компаній виробляють необхідні аксесуари для куріння кальяну. Якщо компанія хоче зайняти гідне місце на даному ринку, то варто виділятися і створювати яскравий стильний імідж, що запам’ятовується. У нашій студії розробляли дизайн упаковки для кокосового вугілля бренду IndoCoco. Замовник поставив завдання створити стильну упаковку, яка підкреслювала особливості продукту і виділялася серед конкурентів, але при цьому залишалася в рамках своєї сфери.
Для розробки упаковки сама продукція завжди нагадує ідеї. Працюючи над концепцією для упаковки кокосового вугілля, звичайно ж, на думку прийшли теплі відтінки, особливо темно-коричневий та оранжевий кольори. У такому відтінку виконаний логотип бренду, який зайняв відповідне місце в дизайні упаковки. Вся інформація подана в яскравому помаранчевому відтінку, що максимально межує з відтінком жару кокосового вугілля. На темному коричневому фоні яскравий оранжевий колір виглядає яскраво.
Вся необхідна інформація вказана у відповідність до вимог. Дизайн упаковки для кокосового вугілля вийшов яскравим, але він не втратив солідності. Використання якісного, глянсового матеріалу для коробки. Коробка відмінно підкреслює якість товару, його особливості. Ми впевнені, що багато покупців зупиняться саме на цій упаковці, оскільки вона створена у відповідність до всіх вимог. Замовник залишився задоволеним роботою дизайнерів.