Дослідження маркетологів показують, що близько 90% споживачів вибирають товар, орієнтуючись на колір. Перш ніж створювати фірмовий знак, керуючись своїми уподобаннями, варто ретельно підібрати колір для логотипу, орієнтуючись на цільову аудиторію. Адже, обравши неправильні відтінки, ви надсилаєте хибну інформацію і не впливаєте на підсвідомість потенційних клієнтів.
Щодня ми зустрічаємо величезну кількість кольорів та відтінків, але мало хто замислюється, як саме та чи інша кольорова гама впливає на наше життя, настрій, емоції та навіть бажання. Дослідження маркетологів показують, що близько 90% споживачів вибирають товар, орієнтуючись на колір. Найцікавіше, що такі «дрібниці», як склад та термін продукції не цікавлять їх зовсім.
Перш ніж створювати логотип, керуючись своїми уподобаннями, варто ретельно підійти до вибору кольору, орієнтуючись на цільову аудиторію. Адже, обравши неправильні відтінки, ви надсилаєте хибну інформацію і не впливаєте на підсвідомість потенційних клієнтів. Використовувати колір, що сподобався, можна тільки тоді, коли товар або послуга дозволяють це робити.
Погодьтеся, що компанії, які продають чисту питну воду найбільш вигідно виглядатимуть у блакитному чи синьому, а фірми, що займаються організацією свят – у яскравій та яскравій колірній гамі. Кожен колір створює асоціацію, а якщо це логотип вже добре відомого бренду, то відтінки, що використовуються дизайнерами, згодом відіграють головну роль у впізнаваності знака.
Бразильський дизайнер Паула Руполо також стверджує, що колір – це перше, що ми сприймаємо в логотипі, а лише після цього звертаємо увагу на форму, малюнок та образи. Щоб довести це, дизайнер змінив кольори фірмових знаків компаній-конкурентів, наприклад, логотип коли став синьо-біло-червоним, а напій пепсі прийняв на себе червоно-білу колірну гаму, Yahoo отримав різнокольорове оформлення, а Google став фіолетово-чорним.
Коли фарбування відомих брендів змінюється, мозок починає давати збій і перестає сприймати інформацію. Реакція дуже цікава, мозок посилає сигнал у тому, що відбувається щось інше. Найголовніше, що змінивши забарвлення краще логотипи не стали, адже за довгі роки у нас виробилася асоціація, що доводить правильний вибір колірного оформлення в окремому випадку.
Паула Руполо радить ретельно підходити до вибору кольору, спочатку необхідно створити контур знака, продумати його смислове навантаження, вивчити аудиторію споживачів і тільки потім, коли ви повністю впевнені, що логотип відповідає всім вимогам і виконує функції, що покладаються на нього, можна приступати до вибору кольору. Адже потім змінити щось буде дуже складно. Це все одно, що вирішити стати Машею, коли вас 20 років, знають під ім’ям Катя.